Thursday, January 20, 2011

不能言語形容的痛

昨日(一月十九日),經歷了暫時以來我最痛的一夜!

相信又發病了!

朝早起身返工時,都有少少痛,但唔嚴重,仲可以頂得住。

但到了夜晚,突然右邊髖關節好痛,但仲郁得!我仲講笑話,呢幾日會落雨喇!

點知隔左無耐,變成劇痛,果種痛法,我相信係神經線被壓著的痛!當場右邊腰部以下係唔郁得,行唔到,坐唔到,訓唔到。要靠左腳就力企係度,好慢好慢咁郁少少。

果一刻,我感受到癱瘓帶來的不便,同痛楚!
果一刻,我好想喊,真係好痛,但我喊唔出!

最後爬左好耐,先爬到去床邊,跟住搞左好耐上到床訓!

點解我咁命苦... 嗚~~

No comments: