Friday, April 13, 2012

韓國之旅完結感想

5/4-10/4 去完首爾和釜山,主要自的係去賞櫻花。

去到韓國感覺都幾特別,街道同四週環境都幾落後,或者應該係不及想像中般先進。感覺就好似台灣、大陸咁,亦有可能我住的地方唔係商業/旅遊重地。當去到明洞、東大門、首爾站附近,情況會好一點。

  • 街上韓國人沒有禮貌。地鐵、街上,不時會有人從後推撞你讓路。
  • 韓國駕駛者比較有禮貌。坐巴士或者係街上時留意到司機們的駕駛態度都比較好,胡亂切線、塞車響號的情況都好少見。
  • 地鐵好暖,可能因為外面天氣比較冷(平均十二三度左右),所以一進入車廂就會有一種溫暖的感覺,座椅都有暖氣。但耐了,就會覺得好熱,可能空氣不流通原因,因為記憶中,開車時沒有風。
  • 地鐵中,韓國人好禮讓。一入車廂唔係第一時去衝去搵位坐,我見過有空位,都會選擇企幾個位都唔坐下。好奇怪!令到我們都不好意思去坐。
  • 韓國情侶愛穿情侶裝。不論T-shirt還是外衣,都會有情侶裝。
  • 無線上網「好方便」。基本上,地鐵、KTX、甚至巴士,都會有WiFi AP,但要有account先可以用到(KTX 則免費)。
  • 酒店房間有電腦?我們入住的 Hotel ACACIA,就有一部電腦供應,還能夠接駁到大電視使用。
  • 東大門hello apm、good morning city,所賣的都是女人街貨?一連數個商場,外觀好高級,但一入內,你就會發現自己去了旺角中心或葵涌廣場一樣。全部貨品沒有價錢,每間店舖賣的都是一樣。大家心裡有數吧!
  • 韓國人四圍吐痰,咳又唔掩口。如果你有病而咳,係唔會被人歧視。
相隔太耐無寫,唔記得有乜要寫…

No comments: